Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیر عامل پتروشیمی خارک گفت: عملیات اجرایی ساخت مدرسه  اهدایی پتروشیمی خارک در راستای ایفای مسوولیت  اجتماعی به زودی آغاز می شود...

حرکت پتروشیمی خارک در راستای ایفای مسوولیت  اجتماعی

بورس24 : مدیر عامل پتروشیمی خارک گفت : عملیات اجرایی ساخت مدرسه  اهدایی پتروشیمی خارک در راستای ایفای مسوولیت  اجتماعی بزودی اغاز می شود.   

دکتر حسن وفایی مدیر عامل جدید پتروشیمی خارک گفت : در پی دیداراعضای هیات مدیره  با ایت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر ، دکتر محمدی زاده  استاندار بوشهر و حجت الاسلام کارگری امام جمعه خارک و استفاده از رهنمودهای ان عزیزان یکی از دغدغه های انها کمبود فضای اموزشی و قول پتروشیمی خارک از سالها قبل مبنی بر ساخت  مدرسه از ناحیه مسوولیت  اجتماعی  بود که در اولین جلسه هیات مدیره جدید با نظر مساعد همه اعضا ساخت مدرسه ۹ کلاسه در زمینی به مساحت بیش از ۲ هزار متر  با پیمانکار بومی منطقه با توجه به تاکیدات سهامداران عمده تصویب و عملیات اجرایی این پروژه بزودی اغاز و انشا الله ظرف ده ماه تحویل داده می شود. 

وی تاکید کرد : دیگر  دغدغه این عزیزان و سهامداران  طرحهای توسعه ایی است که در دستور کار قرار گرفته و در باره اجرای طرحهای توسعه ایی با زمانبندی مشخص تصمیم گیری  خواهد شد  

مدیر عامل پتروشیمی خارک توجه به اشتغال را از دیگر تاکیدات مسوولین استان ذکرو بر ایجاد اشتغال مولد و پایدار و صیانت از نیروی کار  تاکید کرد و گفت : در جذب نیروی انسانی جذب نیروهای بومی جزیره خارک و استان بوشهر در اولویت هست و در این زمینه بزودی اقداماتی را انجام خواهیم داد.

دکتر وفایی گفت : بنا داریم در این دوره جدید با تعامل سازنده با سهامداران و مسوولین  استان بوشهر کارهای عقب مانده و بلاتکلیف و همچنین طرحهای توسعه ایی را سرعت ببخشیم  

مدیر عامل پتروشیمی خارک گفت : رفع تبعیض ، توجه به معیشت و رفاه کارکنان به منظور ایجاد انگیزه و افزایش تولید و بهره وری در دستور کار قرار دارد. 

وی جهاد تبیین  را از دیگر تاکیدات ایت الله صفایی بوشهری ذکر کرد و گفت : تقویت اطلاع رسانی درون سازمانی و برون سازمانی و بیان عملکردها و برنامه ها به کارکنان ، ذینفعان ، سهامداران و مسوولین  استانی و مردم خوب استان بوشهر در دستور کار قرار دارد. 

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24